четвъртък, 17 ноември 2011 г.

Разходка в гората

Дори през този сезон, разходката в планината и особено в гората е много привлекателна, стига да се облечете топличко! Красивите и топли цветове и слънцето, често могат да ви заблудят за температурите ...

Всичко е сковано в лед ... и прави всяко листенце или шипка приказно красива ...

Всеки уикенд гледаме, макар и за малко да излизаме в планината. Там успяваме истински да отдъхнем, да пообщуваме с красивата природа и ... децата да полудуват на чист въздух :)
 Когато се уморим ... изчистваме от лекия снежец и накапалите листа някоя пейка и посядаме ...
Любуваме се на света около нас ...
Някой похапва сандвич ...

А ако знаете само какъв прилив на енергия и радост ви заливат, като се завърнете от едно такова леко смразяващо и много освежаващо приключение ...

... ох май вече ставам леко досадна :))))

В случай, че и вашите деца са с повечко излишна енергия, пълни с ентусиазъм и много любознателни ... няма по добро решение от това да ги изтощите порядъчно слад един лек, а може и не чак толкова лек преход :))
Там има много мостчета за прекосяване ...
Малки рекички, в които може да пускате камъчета ...

Интересни пръчки и всевъзможни листенца ...

И за да не кажете, че само за себе си мисля :))) ... няма как да се разминем без нещо за подхапване ... то всъщност миналия уикенд ми беше доста готварски ... но не знам кога ще успея да си подготвя нещата за публикация ...
Та сега набързо и сладкиша с дюли :)

Необходими продукти:
100 гр. краве масло
200 мл. кисело мляко
2 бр. яйца
1 ч.ч. захар
1 ч.л.ванилия
1 пакетче бакпулвер
2 големи дюли
1 ч.ч. брашно-
В голям съд разбивате яйцата с киселото мляко. Прибавяте бакпулвера. Разтапяте маслото и него прибавяте към сместа. Прибавяте захарта и разбърквате. Настъргвате дюлите, като предварително ги обелвате! Прибавяте ги гъм течната смес. Накрая изсипвате и брашното като хубаво го разбърквате. И поставяте в предварително загрята фурна на 220 градуса. Печете до готовност.


И гледайте да не сте като мен ... разсеяни ... и да забравите да вземета сладкиша, приготвен специално за тази цел (добре , че сандвичите на децата бях мушнала :)))!


А след като се върнете от хубавата разходка, домът ви отново ви се струва най-уютното и прекрасно местенце ... е не е като малка дървена къщурка в гората, вътре не грее камина, чиято светлина да огрява цялата стая ... но пък ... все пак си е нашият дом :)


И ако все още не сте сигурни дали е подходящо идния уикенд да оскочите до близката горичка ... не се чудете!

23 коментара:

  1. Приказна разходка!
    Разкошни снимки - портрет на истинската, златна есен!
    Много хубав и спокоен четвъртък от мен!
    Стеф

    ОтговорИзтриване
  2. Добре, че не ме кара никой да избирам между сладкиша и тези приказни есенни снимки, че бая ще се озоря :))
    Сигурно се повтарям, ама какво да направя, като всеки път ни показваш великолепни снимки, не само като качество, но и като идея, композиция, абе... страшна си!!!
    Прегръщам те, Евчик, и ти благодаря за поредната порция наслада! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Като в омагьосана гора, Евчик! Днес денят е класика - Унылая пора! Очей очарованье...

    ОтговорИзтриване
  4. Еха, каква красота! Прекрасни снимки! Истинско удоволствие е да ги гледам отново и отново...

    ОтговорИзтриване
  5. Много хубава разходка си направих и аз със теб! Сладкишът задължително ще го пробвам, изглежда много вкусен! Никога не съм опитвала дюли в сладкиш, така че дойде време!

    ОтговорИзтриване
  6. Еви,със затаен дъх,преминах през "твоята есен"!
    Много силно ми въздействат твоите снимки!
    Малката беболинка е страхотна!А къде е голямата госпожица?
    Сладкиша е ароматен и прекрасен завършек на този цветен,есенен пост!
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  7. Ива, страхотни снимки :)
    Грабвам си от сладкиша, и аз обичам такива разходки. Да се движа с умерено темпо, добре облечена и дори снегът да скърца под стъпките ми :)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  8. Евичка, искам на разходка с теб!!! Толкова е красиво, като в есенна приказка.:-)))
    Сладкишът е в унисон със сезона и приятен и вкусен финал на прекрасния ти въздействащ пост!
    Страхотни снимки!
    Прегръдки и пожелания за хубава вечер:-)))

    ОтговорИзтриване
  9. Ев,
    обещала си ми да ме водиш на разходка, глей само какви снимки?!?!? Останаха ми очите;-)
    Но понеже знам вече, че недолюбваш студа, ще изчакам да се затопли и ще ти напомня пак;-)
    Дюлев сладкиш не съм яла, трябва да е доста ароматен!
    Прегръдки на теб, оня сладкиш със сандвича и по-големият който видях само във FLickr:-)

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесни снимки,Ева, просто си уловила великолепието на есента! И сладкишът е много уханен!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  11. Уаау, страхотни снимки, Ева!
    Най много ми харесват тези с килима от листа, толкова е красив, а също и тази с едно малко похапващо човече (много е сладка дъщеричката ти) :)
    Сладкиша ще е много ароматен, сигурна съм!
    Прегръдка и пожелание за чудесен утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
  12. Еха, какво есенно настроение:) Аз съм почитател на дюлите и като нищо ще взема да забъркам един сладкиш.
    Снимките са много хубави! Имам един въпрос - на някои от тях ми се струва, че има шум. Това от обработката ли е или от исото? Не дразни, но ми стана интересно.

    ОтговорИзтриване
  13. Чудесни снимки, за момент се пренесох на това горско местенце, макар че никак не обичам да ми е студено! И все пак може и да се навия на една такава разходка, ако ще е с обещаващ край като този ароматен сладкиш :)

    ОтговорИзтриване
  14. Наистина голяма радост ми доставя споделеното от всички вас и това, че ви харесва есента през моите очи! Прегръдки за всички и чудни почивни дни :)

    Мъхче, само да кажа с най-голямо удоволствие само кажи кога ... отиваме да снимаме в планината! Не че необичам студа ... но напролет ще е много красиво ... приемаме и други желаещи за разходка, Зори и ти май си мераклийка, Мони и ти ... ще ми е много приятно :)

    Руми :)) От ИСО-то ми е шума, защото си играх с него докато снимах разни течащи води и като все бързам ... забравям понякога да го сваля! Малко ме е яд, за който си има набито око като теб и може да снима, му направи впечатление :)

    ОтговорИзтриване
  15. Mi è piaciuto molto questo tuo post e il tuo bambino è delizioso un bacio a voi tutti e buon fine settimana ♥

    ОтговорИзтриване
  16. Страхотна публикация инаистина хубава разходка. Много ми харесва блога ти:)))

    ОтговорИзтриване
  17. Не обичам есента, нито зимата, но с твоите снимки ми е мнооого по-лесно да ги "преглътна" тези сезони :-) Прекрасно, и снимките и рецептата и настроението. А малкият сладкиш грее от щастие :-) Прегръщам ви!

    ОтговорИзтриване
  18. Страхотни есенни снимки !
    Поздравления за чудесния блог !
    :-)

    ОтговорИзтриване
  19. И уикенда следвал тази публикация бахме в гората,а като гледам прогнозите май ще сме и този!Ние сме целогодишно в гората,макар при нас да не е баш планинска гора,но по-важното е,че сме навън,сред природата с часове,на чист въздух и край огъня.Това е традиция с приятелски семейства!
    Благодаря за чудесната разходка в снимки,Евка,сякаш и аз бях там,докато ги разглеждах!
    А сладкиша е разкошен,тъкмо ви е чакал да се подсладите след хубавата разходка!

    Сърдечен поздрав и се радвам,че сме на една вълна по отношение на разходките и излетите!

    ОтговорИзтриване
  20. Разходих се и аз из гората и....онемях! Толкова красиви и професионално направени снимки! Браво!
    Приятна и слънчева неделя!

    ОтговорИзтриване
  21. Много освежаваща и същевременно отпускаща импресия! Тези разходки и на мен са ми любими.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...