петък, 11 ноември 2011 г.

Петък ... вечер ...

Петък вечер ... топло, уютно ... на вън е много студено или поне достатъчно :) Запалила съм малко свещи (защото си нямам камина) ... Варя компот от дюли и аромата им нежно докосва наострените нослета :) Децата похапват шоколадов сладкиш ... топъл, топъл , а мама и татко пийват чай от джинджифил ...

Обсъждаме плановете за уикенда ... гости ... време за готвене ... излет в планината ... всеки иска нещо, при други условия леко бих се поизнервила, но днес ... чувствам се специално, ей така без причина ...

Сигурно се питате ... а как се прави чая ...
Ами необходими са ви само пресен джинджифил и лимон или мандарина (може да се ползва и в комбинация със зелен чай). Кипвате около 2 л. вода и я сваляте от котлона, нарязвате около десетина колелца и ги запарвате. След около 30 мин. към него прибавяте или сока от един лимон или една, две мандарини. Подслаждате с мед (на вкус) и се получава един много приятен, леко загряващ чай, който има силно освежаващо действие. Пили сме го и студен, също е много ароматен и тонизиращ :)


Пийнете и вие с нас по една чаша джинджифилов чай, и се потопете в късната есенна вечер ... а зимата, вече чука на вратата :)


Пожелавам ви едни топли и уютни почивни дни ...

23 коментара:

  1. Еви, много ти се възхищавам на умените само с няколко думи да ме потопиш в една топла и приятна атмосфера... сгушвам се в разказа ти като в мекичко одеали и си пийвам от този прекрасен чай заедно с теб... Благодаря! Прегръдки и успешно изпълнение на плановете :)
    П.П. Сподели, моля, от къде се сдобиваш с пресен джинджифил?

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна идея за чай и прекрасно описана уютна вечер:)Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  3. Eва, много ароматно и романтично е при теб!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Еви,имах много натоварен ден,а утре ми предстои празнуването на рождения ден на Анджи с 25 тийнейджъра цяла нощ,така че твоя пост ми дойде много навреме!Отпускащ,романтичен,изпълнен с аромат и много уют!
    Беше ми много приятно да го прочета и да разгледам прекрасните ти снимки:)
    Прегръщам те и ти пожелавам успешно изпълнение на плановете през уикенда:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Ох, Евка, как ме разтопяват думите ти... Бих ти правила компания с чаша чай, макар да не съм му голям почитател :) Отново страхотни снимки, които радват окото и зареждат с позитивна енергия... Страхотна си!!!
    Прекрасен уикенд и целувки!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Обичам този чай!Особено подходящ за такава лижерна вечер каквато е при вас!

    ОтговорИзтриване
  7. Габи, благодаря, а джинджифила ... има го и в Карфур и в Пикадили :)
    Траянче, Мариана, много ви благодаря момичета!
    Кате, успех утре с тийн - партито, оххх не бързам да ми идва и това време :))) Весело! Благодаря и прегръдки и на вас!
    Пипилотка и за мен твоята компания би била истинско удоволствие, благодаря ти! И ти ме разтопи с твоите думи, целувки!
    Зори, идвай, чакам те :) Ще си спретнем чаено парти :) Благодаря!
    Бейко радвам се че и ти си фен на този чай, да много е подходящ, но за лежерно при нас .... по скоро моето настроение е лежерно :))) Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  8. Ах, че топло, уютно и ароматно ...

    ОтговорИзтриване
  9. Дина, много сте ранобудни :)) Благодаря и поздрави и приятен уикенд!

    ОтговорИзтриване
  10. Еви, толкова е ароматен, че чак у нас се усети :)
    Обичам пресен джинджифил в ястия и за мен чаят ще е удоволствие!
    А и джинджифилът е полезен!
    Прегръдки и уютен уикенд!
    Снимките ти са прекрасни!

    ОтговорИзтриване
  11. Ева, много уютно ми подейства тази публикация в тази зъзнещо студена съботна сутрин! Дори от монитора чаят привлича (макар че и от едно голямо парче топъл шоколадов сладкиш не бих се отказала;)) и някак носи настроение зима, но коледна, а не просто студ! :)
    Пожелавам ви чудесен уикенд с по нещичко за всеки! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Hello! You are so gorgeous. Love your style and blog so much. Please follow my blog...

    ♥Love from Antalya, Turkey♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  13. Ева,
    макар да е сутрин, ми създаде страхотно усещане за топлина, спокойствие и уют.
    Благодаря ти и
    снимки са прекрасни, Диана

    ОтговорИзтриване
  14. Не съм пила чай от джинджифил, но така както го описваш, а и както изглежда на снимките, направо ми стопли душичка, Евчик.
    Много ме развесели с първото изречение - питам се, колко ли свещи заместват една камина :)), та да взема и аз да позапаля малко, щото и на мен ми липсва една камина :))) Страхотна си!

    С пожелание за хубаво изкарване на уикенда :)

    ОтговорИзтриване
  15. Ев,
    като каже някой петък вечер, обикновено го асоциирам с други неща, но виж за неделя вечер, картинката, която си описала и онагледила, е точно като да мечтая за нея:-)
    Чай от джинджифил не съм пила, ама с тези снимки ми грабна интереса. И тук се донесе уханието му с лека нотка на компот от дюли:-)
    Една камина отгоре ще ми дойде още по-добре, но като застудее съвсем, все още има слънце да ме грее:-)

    Благодаря ти за хубавото усещане, което се настани у мен:-)

    ОтговорИзтриване
  16. Чак тук се разуха на твоя компот от дюли и джинджифиловия чай с лимон и мед- почитателка съм му в студеното, а от сърцевините на дюлите става неустоимо нежно желе:)

    Уютна неделя, Евчик!

    ОтговорИзтриване
  17. Ева, ако знаеш как ме сгря с този Джинджифилов чай, обожавам го:) Последния път, когато си направих, пуснах и една канелена пръчица...така приятно пареше:)
    Усетих уюта, обичта и несравнимите аромати на шоколадов сладкиш и компота от дюли, които са изпълнили петъчната вечер...Благодаря!
    Прекрасна и усмихната седмица:)

    ОтговорИзтриване
  18. Много ви благодаря момичета, толкова ме радват милите и позитивни коментари и са по-сгряващи от джинджифилов чай :)) Прегръдки и хубав понеделник на всички!

    ОтговорИзтриване
  19. Много обичам джинджифилов чай! Направо злоупотребявам зимно време с него:)
    Много уютна публикация:)

    ОтговорИзтриване
  20. E' abbastanza freddo per prepararla anche qui questa bevanda calda ciao

    ОтговорИзтриване
  21. Благодаря Руми!

    Stephanie, grazie -)
    Ciao

    ОтговорИзтриване
  22. Мила Еви, макар и със закъснение, идвам да си наваксам публикацията ти. Знаеш, че няма да пропусна нито една, защото знам, че винаги са силно въздействащи, успокояващи, топли, мили, искрени.:-)) Чай пия целогодишно, а през зимата количеството се увеличава доста. Този джинджифилов чай така да ми хареса, ароматен, приятен, сгряващ, отпускащ.Снимките ти отново са невероятно красиви!
    Благодаря ти за блаженството, Евик!!!
    Топла прегръдка и пожелания за един прекрасен четвъртък!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...