събота, 23 юли 2011 г.

Салата с домати, авокадо и риба тон ... и малко купон :)

Много обичам музика, която ме кара да се усмихвам, сърцето ми да танцува и изразява много трмперамент ... по тази причина незнам за кой ... може би трети път, отиваме на концерт на "Буена Виста Сошъл Клъб" ... Излишно е да споменавам, че от танци днес ме облят краката и гърба ( явно голямо кълчотене е паднало :)))
Тази седмица бяхме само с малкото чаве, тъй като майка ми реши да наруши своята почивка, за да ми даде глътка въздух :) И така голямата щерка цяла седмица се подвизаваше на морето, а аз се наслаждавах на относителното спокойствие у нас :)  Въпреки множеството задачи, които си бях набелязала, определено мога да ви кажа, че с едно дете си е доста по-лесно :)) Успяхме даже да си спретнем едно нощно препускане из софийските клубове с приятелки, повярвайте не го бях правила цяла вечност ... и да си призная много ми хареса :))
Хайде стига с тия купони ... за днес съм приготвила една много лесна и бърза салата, хранителна и полезна, която е на мода в къщи ...



Салата с домати, авокадо и риба тон

1 бр. голям розов домат
1 бр. авокадо
1 кутийка консервирана риба тон ( аз бих пробвала и с филе от риба тон печено в къщи, но не бях подготвена :))
лимон и зехтин ( на вкус)
(това са продуктите на приблизително 3 порции)


Обелвате доматите и авокадото и ги нарязвате на кубчета с приблизително еднакъв размер. Разпределяте в чиниите, отгоре посипвате с риба тон (количеството според вашите предпочитания) и овкусявате с лимон и зехтин. Всичко това отнема от 5 до максимум 10 минути и е много вкусно и освежаващо, особено като лека вечеря след дълъг работен ден :)


Пожелавам ви весела съботна вечер и много релаксираща неделна такава :))

5 коментара:

  1. Евичка,много хубаво и леко съчетание на продукти и страхотни снимчици!Пожелавам ти една прекрасна неделя:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Тази салатка включва и трите ми любими продукта!За което смятам да я изпробвам още днес и не се съмнявам ,че ще е сполучлива!Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. Обожавам авокадо и риба тон! Страхотно лятно предложение :-)А това с купоните ти го пожелавам по-честичко да те спохожда ;-) Прегръдки и на тричките!

    ОтговорИзтриване
  4. Изглежда страшно примамливо и апетитно!
    Още много купони и смях до края на лятото да ти се случат!
    Стеф

    ОтговорИзтриване
  5. Много благодаря момичета за хубавите думи и за това че се отбивате при мен :)
    Сте, Линче много благодаря за ... купоните :)))
    Прегръдки и много хубава седмица :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...