събота, 19 април 2014 г.

За нещата, които ни правят щастливи :)

Всичко хубаво минава много бързо, почти като миг, докато започне и вече е свършило ... за щастие има още малко ( от ваканцията де ) :)) Така е винаги, когато се чувстваш на мястото си ... 
Няма да преувелича ако кажа, че не спирам да се удивлявам от Германия, да се възхищавам на хората тук, тяхното умение да живеят, да пазят и да се грижат за природата, за къщата, за улицата ... за всичко! Разбирам защо предпочитат провинцията пред големия град и често пътуват по 60-80 км. всеки ден до работното си място. Всичко е създадено за да бъде удобно, да бъде красиво и максимално естествено ... Не е странно това, че през свободното си време всички тичат из гори и полянки, яздят коне, карат колелета или се разхождат, бродейки десетки километри, играят и се гонят с децата си, катерят се с тях по катерушки ... И някак ама никак не им липсва това, че в неделите или пък по празници няма откъде хляб да си купиш ... умеят да живеят, да почиват активно и да се наслаждават на цялата им удивително красива, чиста и запазена природа ...


















Скоро не ми се бе случвало да играя футбол, да се катеря по всевъзможни тарзански съоръжения, да тичам и викам на воля като децата ...
Е остана време и да боядисаме яйцата ...
Весели празници на всички :)

8 коментара:

  1. Евче, радвам се за изпитаното удоволствие!
    Светли, цветни и благословени празници, изпълнени с много
    усмивки и вълшебни аромати!

    ОтговорИзтриване
  2. Иве, желая ти светъл Великден, който да донесе със себе си здраве, обич и все повече споделени семейни моменти! :)

    ОтговорИзтриване
  3. А тук направо изгнихме от дъжд:)))) Весело доизкарване на ваканцията Иве! И все повече такива моменти!

    ОтговорИзтриване
  4. И вие сте едно от тях:) Удоволствие е да те чета, да разглеждам снимките ви и да споделям емоциите ви! Прекрасни сте, бъдете все така щастливи! Светло посрещане на Великден!

    ОтговорИзтриване
  5. Много зелена тази Германия, бре?
    Все така хубаво да ви е до края на ваканцията. Аз лично мухлясах тия дни;))) Много влага;)
    След малко е Великден! Да сте много здрави и да трупате само хубави спомени! Прегръдка, Ев!

    ОтговорИзтриване
  6. Весели празници, Ива! Много приятно сте си прекарали празниците и ваканцията! Завиждам за цялата красота на която сте се наслаждавали!

    ОтговорИзтриване
  7. Иве,страхотно са пораснали госпожиците...живи и здрави бъдете и честит Великден!
    Всичко споделено е наистина така,както тук май никога няма да бъде за жалост....
    Прегръдка и да посрещнете майските празници все така релаксиращо!

    ОтговорИзтриване
  8. Зеленото е великолепно. Децата са такива живаци ( и четирите)! Прекрасни снимки, Евчик. Да сте все така щастливи и заедно - с усет за

    Простите неща

    Колко глупав съм бил, че съм писал
    само умна щом имал съм мисъл,
    а щом нямал съм, само когато
    поне чувство съм имал богато.
    А вас – мислите, чувствата прости,
    вас – неидващи само на гости,
    а извиращи в мен постоянно,
    и умиращи в мен непрестанно-
    като „храня се“, „дишам“, „пия“,
    вас – съставящи мене самия,
    вас съм смятал за дребни и скромни,
    недостойни човек да ви помни.

    Сега тача блестенето скрито,
    сега виждам как вие, които
    безрасъдно във времето прежно
    настрани съм отхвърля небрежно
    сте се бутали тайно със лакът-
    „Как се прави на умен глупакът…“

    И така е – човек да подбира
    сред това дето в него извира,
    туй което би умно звучало -
    та това е лъжа поначало.
    И простете ми старите грешки,
    мисли прости и чувства човешки -

    лъх на спирт от полирана маса,
    дълъг път във вагон втора класа,
    нежна радост от туй, че сме двама
    несъзнавана обич към мама,
    вкус на ябълка, слънце във двора,
    мисли, чувства на всичките хора.

    В тези дни ново чувство ме сгрява,
    нова мисъл ми идва такава. -
    Да! Добре е, щом хрумне идея,
    но не е ли по-умно без нея
    и не е ли по-просто и честно
    с мисъл стара и чувство известно
    да си казваш ей тъй, непредвзето,
    туй което ти казва сърцето…

    Валери Петров

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...