събота, 19 май 2012 г.

Фрагменти ... част втора

Държа предварително да отбележа, че всичко, което ще видите е без някаква носталгия по онези времена ... а моето детство е нещо друго ... то беше прекрасно ... въпреки всичко :))
А за времената ... само ще кажа, че се потвърждава българската поговорка, че "Вълкът козината си мени, но нрава — никога" ! Привидно всичко днес е много различно, но в действителност е живо и е навсякъде около нас  и до днес ... :)



Пропуснах да снимам и томовете на Ленин, но някой друг път :))
Моля, всичко тук да се приема с чувство за хумор и просто като една препратка към нашето минало!!!
Следва продължение ...

20 коментара:

  1. Му ха хахааа:) Голям кеф! Много си падам по такива ретро истории. На вилата открих куп вестници Работническо дело и много се забавлявах. Има един брой от датата ми на раждане:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хи хи и аз се размазах от кеф при откритието им, докато подреждах на баба и дядо книгите :))) Като се зарових и зачетох ... часовете излетяха :)) Тези са отпреди моето раждане даже :)

      Изтриване
  2. На третата снимка, онзи дзвер... какво е? Много ми хареса!!!
    А репликата/лозунг за българина, пхахахах, ей, тук се напъчиха :P а ясните /им/ цели са точно толкова ясни днес :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ДИве :))) Дзвера е един дракон ... дърворезба ... една от безчет многото, които имаме като спомен направени от златните ръце на моят пра-дядо ... но за тях малко по-нататък:)

      Изтриване
  3. Сега, ако извадиш и някой брой на Весёлые картинки от 50-те години и Пионерская правда, и те признах :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох ако знаеш само как ме е яд, че не си пазя някой Калабок, не помня Пионерская правда :))) аз май едва станах пионерче и ... стана тя каквато стана :)))

      Изтриване
    2. Не я помниш, щото не си имала по-голям брат или сестра :))) Знаеш ли колко хубаво се редактира този папирус с един химикал и брътвежи на руски, вживявайки се, че си редактор на вестник хахах Е, после има крясъци, като види по-големият екземпляр как си развихрил журналистическата си пръчица, ама си заслужаваше :))
      Хубава неделя, Евчик :)
      Благодаря ти отново за хубави споменти, които изплуваха, благодарение на твоите "Фрагменти".

      Изтриване
  4. Хареса ми,лека носталгия по миналото! Интересно! И аз не разбрах змийчето какво е, но снимката е уникална.

    ОтговорИзтриване
  5. Айде, давай продължението:)

    ОтговорИзтриване
  6. Мда. Това е част от интериора в детството ми;)Завиждах тайничко на всички приятелки, чиито родители имаха тази поредица от еднакви на вид подредени "книжки"- ние си нямахме;)
    А за партията- имало защо да съм я вярна досега- така отговорно се е грижила за нашите потребности и за тези на колектива, запечатвала е вместо нас миговете на работничките и се е борила за мир, прогрес и тържество на живота;))))) ( Шегувам се, нямам нищо общо с нея!)

    Ев, върна ме в детството отново и отново си дадох сметка, че сме живели хубаво ВЪПРЕКИ всичко това!

    Чакам с голям интерес и другите поизтупани от прах кадри;))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :)) Мъхи ... тези точно книги са само история, но да ние имахме цели библиотеки с тези книги, за щастие имаме имного по-стойностни:) За партията ... аз имам и не чак толкова симпатични спомени от детсвото, израстнала съм в дом на критикари и противници на системата, а понякога на улицата децата не играеха с мен, защото дядо ми оплюл политиката на партията :) За щастие сега поне това го няма :)
      Но да аз бях щастлива Въпреки...!
      Прах... одааа ще тупаме прах :))

      Изтриване
  7. Ех, че готина публикация! Браво, за избора! Върна ме в детството...Очаквам и втората част.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси Канди, идеята беше да се позабавляваме, аз от сърце съм се смяла, четейки заглавия и статий от миналите времена:))

      Изтриване
  8. Това с българските мъже дето вършели по 3 часа и 15 минути домакинска работа на ден направо ме разби... къде са тия юнаци сега, сигурно за цяла година не им се събира толкова домакински труд :-)
    Интересен проект си започнала. Ще продължавам да следя и следващите фрагменти :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :))) Дени и аз незнам къде са тези юнаци,но дори да искат, то време не им остава :)) То аз ако имах всеки ден по 3 часа за домашна работа, къщата ми на музей щеше да прилича :)))
      Благодаря ти!

      Изтриване
  9. С тази ти част втора категорично ме завладя :)
    Има си една омая в тези пожълтели страници,има един позитивизъм въпреки и напук на всичко..
    Усмихна ме много с българските мъже и ме заинтригува какви са фотомиговете от делника на българката;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!
      Фотомиговете не бяха нещо впечатляващо или пък автентично, затова не ги снимах ... две снимки :)
      Но чара на старите книги и жълтите страници ... да много топлина и уют :)

      Изтриване
    2. Можеш да направиш същите тези фрагменти..но днес..че даже и делника на българката..пак днес ;)
      Ще чакам с интерес :)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...