вторник, 13 септември 2011 г.

Крем с маскарпоне, праскови и черен лют шоколад

Ами задравейте :)))
Незнам от къде да започна ... толкова много неща бих искала да ви разкажа, а имам и един куп идеи, които чакат реализация ... но мисля сега да давам по същество!
Кипя от енергия ... и от задачи ... също :)) Един куп непредвидени и объркващи ситуации ... в допълнение децата са като все едно взимат "допинг"... не пропускаме топлите, дълги и приятни вечери да играем вън до тъмно ... а аз се прибирам толкова изтощена, че едвам се добирам до банята :))) След един хладен душ (тия дни и топлата вода ни бяха спряли) ... лееко се прокрадва ... остатъка от неизразходена енергия :)
Е това беше по същество ... сега започвам с " ни врели ни кипели" :Р :)

Като една леко изтрещяла дама ( е все още май минавам и за момиче :)) ... стига глупости, започвам с рецептата ...



ПРОДУКТИ:
  • 250 гр. маскарпоне
  • 200 мл. течна сметана за готвене
  • 2 пак. ванилена захар 
  • 2 с.л. пудра захар
  • 150 гр. черен шоколад
  • 3 щипки червен лют пипер
  • 2 бр. праскови
  • 2 бр. круши (от компот ползвах аз, защото имах току що приготвен)
  •   бишкоти


Приготвяне:
Слагате на водна баня шоколада да се разтопи, като поръсвате и разбърквате с три щипки лют червен пипер. В купа разбивате на ръка маскарпонето със сметаната, като добавяте ванилената и пудра захар. Получава се пухав и много вкусен крем :) В чаши поставяте на дъното натрошени бишкоти и ги напоявате с малко сироп от компот от круши. Отгоре посипвате с около 2 чаени лъжици от шоколада и го разстилате (идеята беше да намажа стените на чашата с шоколад, но се получи само в големите чаши). Отгоре сипвате от крема с маскарпоне и нареждате нарязани праскови и круши.


Количеството, което се получава е около 4 големи порции или 6-7 по-малки, които за мен са напълно достатъчни, но за моят мъж ... така или иначе ще иска две ... та реших да приготвя и голяма :)


Ами ... това беше от мен ... дано моето предложение ви допадне, а аз отивам да си допия виното и да се насладя на остатъка от вечерта (децата спят ... УРА :)

14 коментара:

  1. Хубаво е в края на деня човек да прочете една такава зареждаща с емоции и усмивки публикация :) А кремчето звучи много интересно - любопитно ми е съчетанието на лют шоколад и плодове. Трябва да се опита :) Хубава и спокойна вечер :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесно предложение Ева. Досега не съм опитвала лют шоколад, но твоя десерт ме предизвиква!

    ОтговорИзтриване
  3. Ева, сигурна съм, че вкусът е чудесен:)
    Опитвала съм Lindt с чили и ми е харесвал!
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Хахаха...това с допинга много ми хареса!Скоро бях детегледачка за един ден на моите кръщелници,които са на една и на три годинки!Имах чувството,че са като навити до безкрайност играчки:)забравила съм вече,стова голямо момиче!
    Евче,както винаги публикацията ти ми донесе много наслада иусмивки!
    Десерта,много ми харесва,защото много си падам по кремообразните десерти!
    А колкото до съчетанието на шоколад и люто,го обожавам,още откакто линд пуснаха такъв шоколад,а след това и "Сто грама сладки"започнаха да правят такива бонбони.
    Между другото Рамзи също често,ама много често употребява,люто и черен пипер в десертите си!
    Пожелавам ти един прекрасен ден и нестихващи сили за тичане около буболинчетата:)Прегръдки:)

    ОтговорИзтриване
  5. Ева, да ти кажа - това с изтрещяването и малките, сякаш взели допинг тайфунчета ми е познато (моите такива са на 3г. и 5 г.) :))
    А от десерта съм очарована - много красив, много стилен, много вкусен!
    Поздрав и шеметни, весели и стоплящи сърцето есенни дни!

    ОтговорИзтриване
  6. Много хубав десерт. Въртят ми се мисли за торта с подобен вкус :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна вкусотия ще е този десерт!
    Пожелавам ти енергията ти никога да не се изчерпва, но и да имаш време и възможност за майсторене и опитване на подобни чудни рецепти!
    Стеф

    ОтговорИзтриване
  8. Люто, маскарпоне и шоколад ...това е достатъчно, за да съм фен на този десерт!
    Поздрави, Еви :)

    ОтговорИзтриване
  9. Аз още не знам дали ще съм фен на този десерт, но със сигурност ще тествам:-)Фен съм на маскарпонето и плодовете, сега един лют шоколад ли да ме разубеди?;-)
    Пожелавам ти много енергия, за да продължиш с всичко започнато и незапочнато и полседващи хубави вечери!

    ОтговорИзтриване
  10. :)))Не си представяйте някаква супер лютивка :))) То едва се усеща ... финно и загатнато пикантно, а в съчетание с маскарпоне и плодове, беше превъзходен наистина :) Идеята си взех точно от шоколада на линд !

    Габи, много се радвам, че ди въздействам така освежаващо, благодаря!

    Марияна, няма да съжаляваш ако приемеш предизвикателството :) Благодаря :)

    Дани :)) Ти разгада тайната ми :)) Аз само, че реших да си го приготвя сама ... че с линд бая скъпичко ще излезе :) Сърдечни поздрави!

    Ехх Кате, при теб всичко е с наслада, много радост носиш :) За децата ... о даа, енергия на трета степен :))) И аз имах идея и за черен пипер, но се боях ... да не дойде твърде хард :))

    Лети, много ти благодаря за хубавите думи и прекрасните пожелания и на теб и твоите тайфунчета ви пожелавам, шеметни, палави и много весели да сте :)

    Еос, благодаря ... идеята за торта с подобен вкус е перфектна, ти мисля, че ще се справиш много по-добре от мен!

    Стеф, мила много ти благодаря, да ще ми трябва енергия за всичко, което искам и планувам да правя :))Прегръдки :)

    ДИве дааа това определено мисля е в твой стил :)) Много благодаря!

    Мъхче, в никакъв случай не би могъл да те разубеди лютия шоколад (дори да беше лют) :)) Много ти благодаря и на теб и твоите прекрасни фурийчета прекрасни есенни дни :)

    ОтговорИзтриване
  11. Ох, що ли ми е познато? Няма да казвам по колко средно аритметично часа сън имам за едно денонощие, но за разлика от теб (младо момиче :)) хич и не кипя от енергия :))
    Десертчето е малко екзотично с този червен пипер лютичък, но ми допада :)
    Само да има кой да отвори хладилника и да се захване за работа :)

    И хубава вечер с дечурлигата навън :)

    ОтговорИзтриване
  12. Чудна комбинацийка, Ева, и с лютичко по мой вкус - обожавам такива неща!
    А за енергийката и аз завиждам...
    Хубава и усмихната вечер!
    Мария

    ОтговорИзтриване
  13. :))) Инче :))) Ти със сигурност си по-младо девойче от мен , ама нали знаеш, умря циганката ... дето ме хвалеше :)))) А за фурия като теб ... един такъв крем си е работа за едното ти пръсче!
    Оххх да ... беше хубава вечер ей сега се прибрахме, мъж ми ги къпе, а аз изтощена пъшкам пред компа :))) И на теб лека и гуш:)

    Пепеляшка, благодаря ти! За енергията ... аз имам такива хипер активни периоди, но след тях следва силна преумора и отегчение, обикновенно :)) И на теб пожелавам хубава вечер и усмихнат утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
  14. Ахххх как съм пропуснала тази публикация?!? Десерта е - Фантазия! Изпращам ти позитивна енергия и много усмивки :-)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...