сряда, 8 юни 2011 г.

Стинг и еднин невероятен концерт :)

Била съм на много концерти, на много и не успях да отида ... но това, на което вчера станах свидетел е може би едно от най-големите събития в моя живот ... на този етап. Само, който не е чул и видял този невероятен музикант, артист, виртуоз на красивата музика и текстове, само той не знае за какво говоря! Стинг -  Гордън Съмнър е композитир и текстописец, а също така невероятен изпълнител и музикант! Не мога да опиша вълнението да слушаш неговия глас, на фона на класическата му китара, а в комбинация със симфоничен оркестър ... това си беше шедьовър! Ако мога да нарека някой ГЕНИЙ ... това е той!


Стинг е англичанин, като повечето най-гениални музиканти и изпълнители в цялата история на съвременната музика! Е аз съм пристрастна, защото почти всичките ми любими изпълнители са родени именно в Англия :) Няма да ги изброявам и да говора за техния гении ...
Ще говоря за Стинг ... когато започва своята кариера той е текстописец, певец и басист в небезизвестната рок банда"The Police". През 1984 г. групата се разпада и той започва своята самостоятелна кариера. Музиката, която Стинг създава като стил е смесица от джаз, рок, поп, блуз и фолк. Творчеството му е интелектуално и бих казала доста елитарно. Текстовете на песните му имат дълбок смисъл, а музиката на Стинг е пир за ума и сърцето.
Каквото и да кажа за него, ще бъде малко, просто, защото всичко вече е казано и написано !
И все пак ... това беше един невероятен концерт, на който емоциите преминавахa през захлас ... тръпки през цялото ми тяло ...  сълзи на радост ... до невероятен възторг и възхищение от таланта и гения на този неповторим артист ! Положителна емоция и неговата енергия ме заредиха в такава степен, че днес аз се чувствам окрилена ...

Един поздрав ...


8 коментара:

  1. Евчик, и аз харесвам песните на Стинг. Е, някои, де :))
    Радва ме, че си заредена емоционално положително :) Дано те държи до следващия концерт :)

    ОтговорИзтриване
  2. Федорка, да много ме изкефи, концерта беше неповторим и убедена съм, ще ми държи влага :))

    ОтговорИзтриване
  3. И аз го харесвам,видях при Дрес няколко минути от концерта, а точно сега слушам това

    http://www.youtube.com/watch?v=0Q7w7gk1JhQ&feature=related

    при мен ти пуснах изпълнението на Нина Симоне, което повече ме очарова, повече и от това на Жак Брел

    ОтговорИзтриване
  4. Много благодаря за поздрава Марта :) И на мен ми хареса много това изпълнение! И отново се замислям за това, колко ще ми липсват всички любими мои певци и музиканти ... които доста остаряха, а сегашната музика ... никак не ме грабва ...

    ОтговорИзтриване
  5. Hello sweet Eva!

    I saw that you accepted my invitation to be a follower on my blog "Cozinhando com Amigos - Cooking with Friends".
    However, you are following another blog (Drinks & Kibe). If you want, go to link: http://kibe-cozinhandocomamigos.blogspot.com/ and join me there.

    Grateful for your views!

    Kisses from Brazil!

    Luiz

    ОтговорИзтриване
  6. Обожавам Стинг!
    Признавам, че мъничко ти завиждам за този концерт;) Но може би следващия път и аз ще успея да му се насладя на живо. Наистина е гений!
    Благодаря, че сподели! Прегръдки!
    Стеф

    ОтговорИзтриване
  7. Стеф пожелавам ти от все сърце, да отидеш на негов концерт, много е добър! Аз също искам отново да отида да го чуя на живо :) Прегръдки и хубава вечер :)

    ОтговорИзтриване
  8. Hallo Luiz :)
    Thank you! I've been there, already!
    Kisses from Bulgaria :))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...