понеделник, 10 януари 2011 г.

На път ...

След примамливо предложение от семейни приятели за уикенд извън града ... не ни трябваше много да му мислим и семейния съвет реши спешно Да! Всяка подготовка при нас е съпроводена с лек стрес, суматоха, малко нервност, нещо забравено, слава богу забравеното не беше някое дете :))
Вече сме на път ... започваме да си пускаме доволни усмивки, от задната седалка още с излизането от София, започват да се сипят въпроси ..." кога ще стигнем ... още колко остава ... " , добре, че след пет минути вече бе заспала, нашата голяма кифличка ( пропуснах да спомена, че малката остана при баба ), а то с едно си е пълна почивка :)
 Та аз се отпускам блажено, придремвам и пред очите ми се визуализират едни красиви пейзажчета ...




Внезапно резки спирачки ме изкарват от това блажено състояние ... опа дефиле ... грабвам си апарата, а около мен започват да се чува леко мърморене ... "нали няма да сме спирали" ... ееее добре де ще си снимам от колата :)  ... мир да има ...



Имах лек съботаж, стъклото ни беше доста мръсно, но ... бе и доста кално, а и да  не забравяме, че съм в "усмирителна риза":))) ... но в момента, които се качихме малко по-високо пекна слънце ...



 Не след дълго бяхме на уреченото място ... и всеки се отдаде на любимите си занимания ... аз си пощраках още малко :)



Това е така нареченото езеро "Клептуза" ... много бях разочарована ... това е най-красивата гледна точка, която можех да представя ...



Затова се зарових в моите любими трънки и глогинки ...




А ето в този шипков храст дадох в жертва и моята брадичка :)))



 За колорит си щтракнах един селски момък с модерно превозно средство ... той бе мнооого доволен :))) а аз просто бях леко разочарована от пейзажа в най - общ смисъл ...



След като започна да застудява се поприбрах в хотела ... седнах си с една любима кнжка, поръчак си топло мляко с мед и канела, а за фон имаше лек мелодичен джаз ... потопих се в блажено уединение ... писъците на търчаштите дечурлига и смеха им ... сякъш не съществуваше ... незнам колко съм изкарала така ... но все пак трябва и да се яде ... та се запътихме към механата ...
Тази вечер най-доволни бяха две малки феи, които имаха възможността сами да си приготвят пици за вечеря ... 



Докато се наканя да снимам те ги бяха почти изяли, дори моето злоядо човече ... познайте кой ще прави днес вечерята ... :)))
На другият ден времето бе чудно, градусите около +12 и страхотно слънце, аз нападнах храстите около хотела и разни други джунджурии :)



След чудна разходка и много слънце се завърнахме в "Блатото на вечното зловоние" :))) така сестра ми нарича София в сезона на мъглите!
Та сега ровейки се из "урожая" от снимки, не останах много доволна ... но следващия път аз ще избера дестинацията. Въпреки това всички бяхме отпочинали, макар и да си прибрахме едно бухащо дете в къщи :)

10 коментара:

  1. Бил е хубав уикенд - на чист въздух и сред природата! И аз като тръгна на път и искам да снимам, срещам отпор - не искат да спираме. Ако знеш какви неща съм изпуснала по този начин - но млъкни сърце/поне си калявам търпението/! Ева, точно такива постове харесвам! Поздрави и усмихната вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Цветанка, радвам се че ти харесва :) Поздрави и хубав ден и на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни снимки от прекрасен уикенд! Благородно ти завидях за млякото с канела и книгата :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти Лина :) Пожелавам и на теб време за любимите неща :)

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей, Ева!
    Случайно попаднах тук и много ми хареса :) И снимките и начинът на писане.
    Поздрави,
    Тони

    ОтговорИзтриване
  6. Много Благодаря за хубавите думи, радвам се че ти харесват! А ти правиш чудни вкусотии, наминах при теб и разгледах :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна разходка сте си направили! Снимките много ми допадат, Ева :)

    Хубав и усмихнат ден :)

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря Федора, много се радвам, че са ти харесали снимките!
    И на теб желая хубав ден :)

    ОтговорИзтриване
  9. Когато бях чела за Клептуза и аз очаквах нещо по-така, но като го видях бях също така разочарована като теб... :)
    Красиви снимки!

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря Orange Soul, да най-голямото разочарование беше, че изглежда като една голяма кибапчийница край един изкуствено направен гъол!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...