вторник, 1 ноември 2011 г.

Награда , предизвикателство ... и не само :))

Вчера получих от Мони една интересна награда, която е и предизвикателство :)



1. Благодари в свой пост за наградата и посочи линк на наградилия те.
2. Напиши 7 неща за себе си.
3. Предай наградата нататък на (най-много!) 15 блога.
4. Информирай посочените от теб  за наградата!
Сега ... много ми е трудно да напиша седем неща за мен, защото ... ами май са малко :))))
Шегувам се, но то аз като погледна назад ... съм написала май в постовете си абсолютно всичко важно за себе си ... но ще се опитам накрато в седем ...

1. Много е банално, но обожавам семейството си, и то е на първо място в моя живот.
2. Имам две силни страсти (освен децата :)) това е фотоапарата ми и парфюма :)
3. Обожавам природата и осамотението било то на морския бряг, високо в планината или в някое широко поле с много щурчета, това е моят източник на енергия.
4.Обичам да чета , като вида литература винаги е според настоящото ми настроение и нагласа.
5. Имам една слабост ... често се подценявам и губя увереност и с изненада откривам, че всъщност аз винаги постигам това, към което съм се стремила.
6. Недостатък, според моя мъж сериозен (била съм наивна)  ... моята вяра в доброто начало, в добрите намерения и прекомерната ми добронамереност, която според него кара хората да злоупотребяват.
7. Непознавам завистта и трудно я разпознавам, но пък имам силна интуиция, която ми помага.

Бих искала да предам наградата на много хора ... една част от тях вече са я получили, за други съм чела преди време (месеци или дори година) да пишат за себе си и за подобна награда ... сега не ми се иска да повтарям, а и сигурно ще пропусна някой, но ...
Приемете това предизвикателство:
Лети

А сега ще споделя с вас и едни много вкусни испански чуроси, които направих наскоро, но да ви предупредя, за да не изглеждат и вашите, като моите ... чируси :))) Предварително си набавете по-голям пош :)
Рецептата можете да намерите тук , а моите изглеждаха ето по този начин :))

Много са вкусни, този аромат на портокалови корички и канела ... просто са чудни и много хрупкави :)

A ето този простичък, но много слънчев кадър подарявам на всички онези, които през последните месеци ме обсипваха с много награди, караха ме да се усмихвам, пишеха ми и споделяха с мен :)



20 коментара:

  1. Честито и ...благодаря :Р, отмъквам си едно от тези навитите, а докато се любувам на шишарката се сещам за Сит ленивеца,"а, какво е това, шишарка моля, оле божке .. вкусни са бе.. Добър апетит!" :D

    ОтговорИзтриване
  2. :)))) ДИве, така ме разсмя, че земетресение направих :)))) Страхотна асоциация :))

    ОтговорИзтриване
  3. Честито предизвикателство и страхотно предложение:)

    ОтговорИзтриване
  4. Беше ми много интересно да науча тези 7 неща за теб, Ива! Благодаря от сърце за наградата и за предизвикателството! Ще се постаря в най-скоро време да му отвърна.
    А тези чируси колко фантастично изглеждат, леле!
    Стеф

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за наградата!
    А чирусите изглеждат просто фантастично. Седя и преглъщам пред монитора.
    Че фотографията ти е страст си личи от все по-добрите и красиви снимки, които правиш. Продължавай напред и, моля те, запази завинаги вярата си в доброто, колкото и да е наивно :)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря, Евче! Като гледам твоята изповед в седем точки бих могла да я копирам от свое име, несъмнено се разпознавам:)

    Обаче толкова хубави снимки не мога да правя!

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Много мерси за наградата, Еви! Чирусите са чуднички и вкусни също:)))Поздрави за целия пост!Лека вечер!

    ОтговорИзтриване
  8. Чирусите са фантастични :)
    Интересно ми беше да те поопозная малко!
    Снимките са ти чудесни и трябва да изкарам един курс при теб!
    Прегръдки и хубава вечер!
    И си вярвай!!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ти, Ева,за наградата-предизвикателство. Е, писала съм вече за себе си и ми беше доста трудно-
    http://colourmagicp.blogspot.com/2010/04/blog-post_19.html
    Засега нямам нищо ново да добавя - дай боже да се случи!
    Лека и вкусна вечер!
    Мария

    ОтговорИзтриване
  10. Хих, ама те твоите са прекрасни чуроси - хич няма и да търся по-голям пош, така са перфектни!
    Трепач снимки си направила, Евчик, а и ми беше интересно да прочета нещичко повече за теб :)
    Благодаря за наградата :)

    Прегръдки и много усмивки, притежателко на "много лошото качество" добронамереност :)))

    ОтговорИзтриване
  11. Ах,ти лошо момиче,все така да си останеш:)
    Беше интересно имнооого красиво с чирусите и шишарчицата!
    Прегръщам те и ви пожелавам уютна вечер!

    ОтговорИзтриване
  12. Ива, благодаря за наградата и предизвикателството :) ще се наканя и аз :)
    Чуросите са мноого изкушаващи :)

    ОтговорИзтриване
  13. Еви, много се възхищавам на умението ти да претворяваш толкова много красота и топлинка и дори цял сезон само в една снимка! Изкуши ме много с тези чируси! А да бъдеш сам със себе си сред природата е и моя начин за презареждане, въпреки, че вече почти не ми се случва. Прегръдки и топличка и уютна вечер!

    ОтговорИзтриване
  14. Евка,много ми беше интересно да прочета още неща за теб,а и виждам,че съм била в грешка и трябвало споделеното да е седем броя,а не пет-ама че съм блейка :)).
    Та както винаги си прекарам приятно и уютно в твоето непринудено местеце,хапнах си чурос-много изкусителни и ароматни,и си взимам шишарката под мишница!

    Хайде,лека и усмихната!
    Роси

    ОтговорИзтриване
  15. Ев,
    сега те харесвам още повече:-)))
    Чуросите ти са прекрасни, снимките както обикновено за мен, силно въздействащи!
    И продължавай да вярваш в доброто-иначе не си струва!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  16. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  17. Ева,
    не мога първо да не кажа, че снимките ти са страхотни! Тази шишарка е била мноооого фотогенична :), а и чуросите също.
    После искам да ти честитя наградата и да ти пожелая още много награди, приятели и читатели на блога. Винаги с удоволствие се отбивам при теб, не само заради чудесните рецепти и снимки, а защото си мил и позитивен човек, а също, защото мисля, че имаме доста общи неща :)
    И накрая, но не и по значение, сърдечно ти благодаря за наградата, караш ме да се усмихвам и май имам нужда от това! Беше ми много приятно да науча още за теб.
    Поздрав и пожелание за много усмивки в ежедневието!

    ОтговорИзтриване
  18. Много, много ви благодаря момичета! Винаги толкова ме радвате с вашите коментари и много се радвам, че ми харесахте чирусите, защото аз ги смятах са супер нефотогенични, а те взеха че се харесаха от всички :)
    Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  19. Евка, сладурка такава, сродна душа. Много интересно ми беше да прочета за теб още малко, за да се убедя, че си приличаме по много неща. Аз като трябваше да пиша пропуснах наивността, но и при мен е така. Завист и за мен е чужда дума, слава богу никога не съм и се надявам да не изпитам такава.
    Чиросите са станали такива едни вкусни, апетитни!:-)) А снимките, лелеле.. не-ве-ро-ят-ни!! Фаворит ми е онази с шишарката!
    Уютна вечер и една много усмихната и хубава нова седмиа ти желая от сърце, миличща!
    Прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
  20. :)) Мони, благодаря ти мила :) Да сродни души, аз толова красиви, положителни и креативни хора, колкото срешнах, чрез блога си в интернет пространството, не бях и подозирала, че съществуват, преди в ежедневието, навън :)
    Прегръдки и усмивки :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...